Search:

Type: Posts; User: Nelliel

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Over 300,000 posts, 100 skins and going for the...

    Over 300,000 posts, 100 skins and going for the 1.5k members http://www.admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif Come join us for fun and entertainment!!! We&#39;re the...
  2. Replies
    0
    Views
    441

    G'day members of AC. Aboxcafe...

    G&#39;day members of AC. Aboxcafe is currently searching for staff.







    Who we are recruiting:
  3. Members: 1,457, Threads: 33,972, Posts: 297,905 ...

    Members: 1,457, Threads: 33,972, Posts: 297,905







    Almost 300,000 posts and if you&#39;re not there, then you&#39;re missing your chance to be a part of it~
  4. Thread: Forum Types

    by Nelliel
    Replies
    15
    Views
    320

    Le gasp~ You don't like anime nor RP? >.< Haha...

    Le gasp~ You don&#39;t like anime nor RP? >.< Haha how unfair XD







    But yes, sports. I really don&#39;t get it =P
  5. Thread: Discouraged

    by Nelliel
    Replies
    14
    Views
    227

    Thanks everyone for all the advice on how I could...

    Thanks everyone for all the advice on how I could give advice!!







    I&#39;ll see what I can do for my friend now :3 He really is feeling down because he felt he put a lot of work into his...
  6. Replies
    33
    Views
    616

    Exactly, and why lose two friendships over...

    Exactly, and why lose two friendships over something you can clearly avoid http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/happy.gif I just hope it works out for you Wolfy!
  7. Thread: Movies or TV

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    47

    I'm more a movie person (Yay me...

    I&#39;m more a movie person







    (Yay me for being the outcast!)
  8. Replies
    2
    Views
    22

    You make it sound interesting XD I haven't seen...

    You make it sound interesting XD I haven&#39;t seen it yet, but I wouldn&#39;t have mind watching a body part or two flying about :# Damn. Too bad they don&#39;t involve it >.>;
  9. Thread: The Blind Side

    by Nelliel
    Replies
    1
    Views
    13

    I agree. It was touching. I never thought it was...

    I agree. It was touching. I never thought it was a true story O.o I never believed anyone had the heart for something like that.







    It really was inspirational...
  10. Thread: Favorite word

    by Nelliel
    Replies
    23
    Views
    120

    Rawr: I don't know, I just like saying it x3;...

    Rawr: I don&#39;t know, I just like saying it x3; rrrawwr!
  11. Thread: Blocked

    by Nelliel
    Replies
    18
    Views
    85

    Lol, nothing is blocked at my school considering...

    Lol, nothing is blocked at my school considering I take my own laptop n shiz =P
  12. Thread: Phobias

    by Nelliel
    Replies
    9
    Views
    56

    Lots of phobias, Chibi xD Here are...

    Lots of phobias, Chibi xD







    Here are mine
  13. Thread: What grade

    by Nelliel
    Replies
    23
    Views
    134

    I'm not in any grade. I started college last...

    I&#39;m not in any grade. I started college last year, but dropped because I hated the subject. Am going back in August.
  14. Thread: 2012

    by Nelliel
    Replies
    8
    Views
    65

    Maybe a new beginning. I've heard so many stories...

    Maybe a new beginning. I&#39;ve heard so many stories about what 2012 could be. It could be the end of the world in fire or in ice... It could be the cleansing of the Earth. It could be...hell, I have no...
  15. Replies
    11
    Views
    79

    Lol, blame the parents!!! I say if...

    Lol, blame the parents!!!







    I say if they want to kill their lungs, let them. No point in trying to stop them because you&#39;ll just start a ruckus with the parents that are leaving them to...
  16. Thread: Your bed

    by Nelliel
    Replies
    12
    Views
    76

    I have a queen size. Big bed, and it's just me in...

    I have a queen size. Big bed, and it&#39;s just me in it. *sad*
  17. Replies
    8
    Views
    232

    Poll: Thank you everyone!! haha Good...

    Thank you everyone!! haha







    Good game on this AdBB
  18. Thread: MyBB or SMF

    by Nelliel
    Replies
    10
    Views
    501

    I have to recommend MyBB. Was easier for me to...

    I have to recommend MyBB. Was easier for me to use, and might be the same for you ^^;
  19. Thread: MediaWiki

    by Nelliel
    Replies
    6
    Views
    220

    I don't even know what it is. O.o Must know..is...

    I don&#39;t even know what it is. O.o Must know..is it any good?
  20. Lol, well we never do it o.o Always have it just...

    Lol, well we never do it o.o Always have it just for a reminder of what went down http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif







    But if you&#39;re talking...
  21. Thread: MSN addresses

    by Nelliel
    Replies
    15
    Views
    279

    I have some of the staff on MSN, but not all of...

    I have some of the staff on MSN, but not all of them use it, y&#39;know? So we communicate by forum http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif
  22. Replies
    9
    Views
    184

    I wouldn't pay people to post...

    I wouldn&#39;t pay people to post http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif I mean yeah, post count is a huge deal, but I want members to post...if someone&#39;s getting...
  23. Thread: Firing Staff

    by Nelliel
    Replies
    10
    Views
    325

    Not too often I'd like to hope...

    Not too often I&#39;d like to hope http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif Maybe once every 2 or 3 months?
  24. Replies
    10
    Views
    81

    Lol I can't find my one XD I have an iPod nano...

    Lol I can&#39;t find my one XD I have an iPod nano with video xD Of course, I have no idea where it got to O.o
  25. Thread: Overmoderation

    by Nelliel
    Replies
    16
    Views
    212

    I don't think I've been a part of any forum that...

    I don&#39;t think I&#39;ve been a part of any forum that over-moderates. Of course, I could be wrong seeing as I don&#39;t pay attention to the staff:member ratio. But they all seem fine to me...
  26. Thread: Meta Tags

    by Nelliel
    Replies
    16
    Views
    530

    Even if they are no harm to use..what is it? A...

    Even if they are no harm to use..what is it? A minute of your time? A quick submission of some words that might actually still be of use? :3 Might as well just use the minute! Could do ya some good,...
  27. Replies
    22
    Views
    574

    Well maybe using these will help make your...

    Well maybe using these will help make your forum/site famous? XD
  28. Thread: Advice

    by Nelliel
    Replies
    8
    Views
    71

    Advice...wow, well that depends on what I need...

    Advice...wow, well that depends on what I need advice for.







    If it&#39;s love advice, my life advice, then probably my friend Mike or my friend James. It totally depends. Especially on the...
  29. Thread: ChatRoulette

    by Nelliel
    Replies
    2
    Views
    33

    Lol I tried it once XD I got told to take my...

    Lol I tried it once XD I got told to take my blouse off so many times. I found it funny :#
  30. Replies
    0
    Views
    24

    This is the forum: Webmaster,...

    This is the forum:







    Webmaster, meaning helping you to create a better website, or forum. You can advertise your forums or websites here, and you can request reviews (where they tell you...
  31. Replies
    16
    Views
    93

    I got my username from my favorite anime that I...

    I got my username from my favorite anime that I like watching. The anime is Bleach, and my favorite character is Neliel Tu Od...yeah I can&#39;t spell her last name (some fangirl XD) But yeah, I love her...
  32. Replies
    1
    Views
    26

    I've always wanted to learn how to skateboard and...

    I&#39;ve always wanted to learn how to skateboard and rollerblade..of course, I can&#39;t do neither as no one here does those things, so they don&#39;t sell equipment here O.o; Always looked like fun >.>;
  33. Thread: Broken Bones

    by Nelliel
    Replies
    11
    Views
    76

    How many of you have broken a bone or two...or...

    How many of you have broken a bone or two...or three XD







    I&#39;m one of the lucky ones. Scars and bruises, sprains and much more...never a broken bone.
  34. Thread: Discouraged

    by Nelliel
    Replies
    14
    Views
    227

    A lot of my friends run forums. Some of them...

    A lot of my friends run forums. Some of them succeeding and some of them having their missing stone, if you know what I mean..







    What advice would you give to a discouraged admin? I&#39;ve...
  35. Thread: Forum Types

    by Nelliel
    Replies
    15
    Views
    320

    What type of forum gets you going? Into it?...

    What type of forum gets you going? Into it? Totally a part of them?







    And what turns you off?
  36. Replies
    33
    Views
    616

    Wolfy, they're both important to you... ...

    Wolfy, they&#39;re both important to you...







    Lay that out to them. Sure, they&#39;re your friends, but you feel it would be better if you had some help every once in a while. Put them somewhere...
  37. Thread: Staff

    by Nelliel
    Replies
    15
    Views
    285

    1 at Aboxcafe. If I never get...

    1 at Aboxcafe.







    If I never get another job position in my life, I&#39;ll be fine with that http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/happy.gif AB is all I need, but...
  38. Replies
    10
    Views
    374

    Lol we allow our members to speak their mind, but...

    Lol we allow our members to speak their mind, but if they&#39;re going to say something rude, they better say it diplomatically. I mean, you can&#39;t out someone because they have a different opinion from...
  39. Thread: Themes

    by Nelliel
    Replies
    12
    Views
    236

    Themes are an important way to appeal to the...

    Themes are an important way to appeal to the sight sense of our brains o-o Of course, seeing something definitely unattractive would be a turn off to our mind, turning our attention slightly away...
  40. Thread: vBulletin

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    296

    Well we rarely ever have problems with Vbulletin...

    Well we rarely ever have problems with Vbulletin O.o So I wouldn&#39;t know about the ticket thing.
  41. Thread: vBulletin

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    296

    Mm, vBulletin4 is disappointing?! O_O we're...

    Mm, vBulletin4 is disappointing?! O_O we&#39;re switching to that soon o.o when it can accustom to most of our mods.







    I personally prefer it over other softwre >.< But to each his own ya?
  42. Thread: Alexa Rank

    by Nelliel
    Replies
    9
    Views
    193

    Lol the higher the rank, the more far off you...

    Lol the higher the rank, the more far off you are. A rank of 1 is the best. And a rank of 100,000,000 would be the worst http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif ...
  43. Thread: Arcades

    by Nelliel
    Replies
    10
    Views
    251

    Lol yeah we have an arcade with a ton of games :3...

    Lol yeah we have an arcade with a ton of games :3 We have arcade contests and we dish out a cute award to whoever wins them. Our members play in the arcades when there&#39;s nothing to do...
  44. Replies
    24
    Views
    427

    I'm a dark forum person, but I have seen some...

    I&#39;m a dark forum person, but I have seen some dark skins that totally throw me off >.<







    But I hate bright skins XD Ugh I&#39;m used to the dark I guess :#
  45. Update...

    Update http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif







    Threads: 31,870
  46. Replies
    19
    Views
    435

    ^ That's the same way I felt -- but I don't know...

    ^ That&#39;s the same way I felt -- but I don&#39;t know if there&#39;s a difference -- we naturally have over 50 guests at our forum so I cant tell when new guests come =P I just hope some join!
  47. Replies
    3
    Views
    132

    I have to admit, I sometimes fall victim of the...

    I have to admit, I sometimes fall victim of the stats -- but I appreciate an awesome community. I dislike the stat whores very much so I try my hardest to not be one, but I was forum-raised around...
  48. Yo Yo!! Update here: Threads: 31,584 ...

    Yo Yo!! Update here:



    Threads: 31,584



    Posts: 279,596
  49. Thread: Exchange

    by Nelliel
    Replies
    0
    Views
    117

    Please dont jump right into the exchange. I'm not...

    Please dont jump right into the exchange. I&#39;m not sure if I can do them all. I&#39;m watching the topic, so just reply here with what you want, and I&#39;ll reply with a go ahead or not. Please no scamming,...
  50. Replies
    8
    Views
    232

    Poll: Awesome, so who votes O.o;

    Awesome, so who votes O.o;
  51. Yo Yo!! Don't forget to come to...

    Yo Yo!!







    Don&#39;t forget to come to the chill spot!!! Come check us out if you haven&#39;t!!
  52. Replies
    1
    Views
    146

    How about we start off with a 5/5 with...

    How about we start off with a 5/5 with http://aboxcafe.com ?
  53. Thread: Alexa Rank

    by Nelliel
    Replies
    9
    Views
    193

    Ah Yeah, I remember getting this rank for AB a...

    Ah Yeah, I remember getting this rank for AB a month or so ago... I found it fun XD







    I hear the Alexa ranking is not really umm...accurate, I believe. Something about the SEO, n...
  54. Thread: Hidden Boards

    by Nelliel
    Replies
    18
    Views
    306

    *thinks*... Staff Room (all...6 of...

    *thinks*...







    Staff Room (all...6 of them), Premium Room, The Birds and The Bees I think xD, Graphic Tutorial forums, Member Lounge Forum, wow, a lot I guess...But it&#39;s because we have a...
  55. Replies
    13
    Views
    385

    I think I am afraid of you because of those...

    I think I am afraid of you because of those images >.<







    Lol you&#39;re good....too good >.>;
  56. Hey everyone!! Update time~ AB is...

    Hey everyone!! Update time~







    AB is getting a new homepage -- currently in progress, and there&#39;s a preview:- http://www.aboxcafe.com/forums/showthread.php?goto=newpost&t=30195
  57. @Severus: THanks =P @Chibi: Haha,...

    @Severus: THanks =P







    @Chibi: Haha, not too big, ya? :3 We&#39;ve been working hard!!
  58. Thread: Swearing

    by Nelliel
    Replies
    13
    Views
    289

    Lol, we should be mature enough to use it...

    Lol, we should be mature enough to use it properly XD So we allow it, however no flaming D: or ban ban.. hehe But yes, it is very much allowed =P
  59. Cmon guys! Check out the forum when you've got a...

    Cmon guys! Check out the forum when you&#39;ve got a chance~~







    Threads: 29,156
  60. Thread: Custom Theme

    by Nelliel
    Replies
    15
    Views
    331

    Nah, never. We dont use credit cards >< ...

    Nah, never. We dont use credit cards ><







    And Boa almost did, but instead he just made all the skins and made it add up to 101+ skins for the site
  61. Replies
    22
    Views
    574

    We have a Twitter, Facebook, MAL, MySpace and...

    We have a Twitter, Facebook, MAL, MySpace and youtube o.o; Does that count? Lol
  62. Replies
    18
    Views
    353

    Ah, true, but depends on the type of videos... we...

    Ah, true, but depends on the type of videos... we have a youtube and we do sometimes put things on StumbleUpon just to attract some attention, but yeah...
  63. Thread: Topsites

    by Nelliel
    Replies
    7
    Views
    194

    I know we use one topsite... we're #4 or 5..I...

    I know we use one topsite... we&#39;re #4 or 5..I don&#39;t recally clearly...but we just put >>TO Advertise AB Click Here<< as a redirect, and people click :3 Gets us where we need to be, not a lot of work,...
  64. Replies
    19
    Views
    435

    Question: Do they only visit? Or do they join you...

    Question: Do they only visit? Or do they join you as well? Do some of them post? http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif
  65. Replies
    23
    Views
    414

    One word to answer: Enough.

    One word to answer: Enough.
  66. Replies
    11
    Views
    382

    What do you mean by instant recognition?

    What do you mean by instant recognition?
  67. Updates: Threads: 28,732 Posts:...

    Updates:



    Threads: 28,732



    Posts: 270,095
  68. Replies
    7
    Views
    238

    Ah this is so true. I guess that's why everyone...

    Ah this is so true. I guess that&#39;s why everyone at AB gets along. All the staff mingle well with each other, and with the members. It&#39;s all important, because moderators are a very important part of...
  69. Replies
    11
    Views
    382

    Hai, but your loyal members like to have other...

    Hai, but your loyal members like to have other people to talk to every now and again.. It&#39;s the point of a forum -- chat and meet new people. So he&#39;s just trying to help you guys get newer members to...
  70. Replies
    19
    Views
    328

    Yeah, having to wait for post activation..wait,...

    Yeah, having to wait for post activation..wait, this is when they have to approve your posts, right? =P
  71. Ah glad to see a member from there commenting...

    Ah glad to see a member from there commenting http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/happy.gif I do hope you get back around to posting there~~
  72. Don't forget to come and check out AB for the new...

    Don&#39;t forget to come and check out AB for the new month x3; Something always happenin&#39; in the world of chattin&#39;!!







    http://aboxcafe.com
  73. Replies
    11
    Views
    382

    What's your opinion on having a single...

    What&#39;s your opinion on having a single introduction thread, where everyone introduces themselves, as opposed to each new member starting their own thread?
  74. Replies
    12
    Views
    80

    There, I agree with Daniel XD That's just it.....

    There, I agree with Daniel XD That&#39;s just it.. people who tell us about it, give us too many room for questions. So it&#39;s like, we want to believe it, but at the same time, we cant just believe...
  75. Thread: Empty Forums

    by Nelliel
    Replies
    25
    Views
    394

    Lol, only reason a forum would be empty is if it...

    Lol, only reason a forum would be empty is if it was inactive, so if it&#39;s there, huge turn-off.. Buh-bye forum Lol
  76. Thread: Ranks

    by Nelliel
    Replies
    2
    Views
    136

    We have them :3 People enjoy them, I don't know...

    We have them :3 People enjoy them, I don&#39;t know why XD But yeah, they&#39;re fun haha
  77. Replies
    39
    Views
    707

    Mmm, we've been open since about October 2008 --...

    Mmm, we&#39;ve been open since about October 2008 -- Stats are:







    Threads: 27,779
  78. Thread: AboxCafe

    by Nelliel
    Replies
    2
    Views
    182

    Mmm, thanks! I agree about the portal thing XD...

    Mmm, thanks! I agree about the portal thing XD But yeah, whatever. Anyways, um we have more than just the dark skin, just for the know, kay? :3 But thank you!
  79. Thread: Advice

    by Nelliel
    Replies
    6
    Views
    193

    For advice? Nah, there's 3 of us as admins, so if...

    For advice? Nah, there&#39;s 3 of us as admins, so if we have any problems, we discuss it amongst ourselves. And anything beyond that, we look to the staff first, community right after.
  80. Thread: Complaints

    by Nelliel
    Replies
    14
    Views
    343

    Hmm O.o Complaints? I don't think we get any of...

    Hmm O.o Complaints? I don&#39;t think we get any of those >< We mostly get feedback telling us how we could make things better, by adding things -- but not to say complain, it&#39;s just like upgrading!...
  81. Replies
    10
    Views
    249

    Lol.. Umm what puts me off is when there's lack...

    Lol.. Umm what puts me off is when there&#39;s lack of activity, helpless staff, lack of a community, and everything is so strict. Graphics doesn&#39;t bother me so much. I mean, I can deal =P We don&#39;t go to...
  82. Thread: Single/Taken?

    by Nelliel
    Replies
    22
    Views
    115

    Lol happily taken, tyvm. =P

    Lol happily taken, tyvm. =P
  83. Replies
    20
    Views
    443

    Voluntary. I mean -- they're not doing anything...

    Voluntary. I mean -- they&#39;re not doing anything for a pay, but we try to make them feel well appreciated, and try to keep everything going well so that they are happy to be working there =P They...
  84. Thread: Arguments

    by Nelliel
    Replies
    1
    Views
    26

    Lol, I don't get into arguments if I'm not...

    Lol, I don&#39;t get into arguments if I&#39;m not positive I&#39;ll win. So I do win the arguments I get into =P
  85. Replies
    20
    Views
    501

    What the hell does that even mean.. Please do not...

    What the hell does that even mean.. Please do not use the use to share.. wha?
  86. Thread: Hiring staff

    by Nelliel
    Replies
    17
    Views
    353

    Yeah applications to total strangers of the forum...

    Yeah applications to total strangers of the forum isn&#39;t exactly good :3 You more want someone who knows the forum, is known and has participated well over the time of the forum&#39;s opening.
  87. Thread: opening

    by Nelliel
    Replies
    4
    Views
    166

    Abox was on ZB before, and we had a whole month...

    Abox was on ZB before, and we had a whole month before that because the main admin didn&#39;t really want a forum -- he was just testing some things, but in the end he wanted it to be a forum and it...
  88. Thread: Hiring staff

    by Nelliel
    Replies
    17
    Views
    353

    For hiring staff, we normally have lows and highs...

    For hiring staff, we normally have lows and highs of staff. During our lows, we run a trial. We hire everyone that wants to or has applied for the job and we run them on a month trial period. Those...
  89. Replies
    23
    Views
    487

    Lol, we forget they're there XD ...

    Lol, we forget they&#39;re there XD







    But yeah, we send out a reminder email every 2 or 3 months :3 So we don&#39;t delete them in case some random day they decide they&#39;ll check us out again!...
  90. Replies
    17
    Views
    77

    Mm, I've been in relationship for about a year...

    Mm, I&#39;ve been in relationship for about a year and some months now :3 I&#39;m happy. Hehe.
  91. Replies
    20
    Views
    127

    Lolol. The worst thing I've ever gotten is......

    Lolol. The worst thing I&#39;ve ever gotten is... WHen Sister Margaret saw me walk on the grass, stopped me, and told me to apologize to the grass...
  92. Thread: Do you smoke?

    by Nelliel
    Replies
    11
    Views
    81

    My asthma says "Stay away you smokers~~" That...

    My asthma says "Stay away you smokers~~" That pretty much answers it. Lol.
  93. Replies
    11
    Views
    50

    Wow, everyone does have a lot of things that...

    Wow, everyone does have a lot of things that irritate them =P I think I agree with all of them. But nothing really irritates me more than what I earlier stated -- Nothing but one thing and it&#39;s done...
  94. Replies
    12
    Views
    80

    To be honest, I'm not a full-blown religious...

    To be honest, I&#39;m not a full-blown religious person. I believe something greater is out there -- I just don&#39;t know who to believe it from. Religion -- all it does is create war and hate. And due to...
  95. Thread: AboxCafe

    by Nelliel
    Replies
    4
    Views
    293

    Thanks, sbfc. I look forward to it...

    Thanks, sbfc. I look forward to it http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif
  96. Thread: AboxCafe

    by Nelliel
    Replies
    2
    Views
    182

    Hi, I was just wondering what would be everyone's...

    Hi, I was just wondering what would be everyone&#39;s honest opinion on this forum. We all work very hard there, but we know some things need to change to better us.. what would you advise?






    ...
  97. Replies
    20
    Views
    501

    Lol, I haven't seen any weird rules, I think.. I...

    Lol, I haven&#39;t seen any weird rules, I think.. I know some people just do some crazy things =P But it&#39;s just to reenact fun into forums. A lot of the forums don&#39;t have that anymore..
  98. I'm not really sure.. Of course...

    I&#39;m not really sure..







    Of course when you type Abox Cafe, we&#39;re number 1, 2 and 4, and several after that due to how many places we have our name -- but if you type in anime forum,...
  99. Thread: Family Guy

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    40

    LOl, are there haters of Family Guy? D: ...

    LOl, are there haters of Family Guy? D:







    I love it XD My brother and my friends are always re-using the lines too. That&#39;s the only slightly fail part, cuz they use them on me >.>; BUt...
  100. Replies
    36
    Views
    634

    Damn you guys have large post counts...

    Damn you guys have large post counts http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif







    My highest as far as I can remember (which is really current lol) is...
  101. Replies
    15
    Views
    307

    Okay, my 10 completed...

    Okay, my 10 completed http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif
  102. Replies
    26
    Views
    157

    Lol depends on how late I decide to stay up.. I...

    Lol depends on how late I decide to stay up.. I get from 1 - 9 hours of sleep. 1 if I decide I wanna go all night and I still have to wake early, or 9 if I get really tired and go to bed early =P But...
  103. Replies
    11
    Views
    102

    Capital Punishment -- Ah, how I miss pointing out...

    Capital Punishment -- Ah, how I miss pointing out my views on this.







    Quite honestly -- Why kill the person that hurt the person you love and care for? WIll they suffer? Punish? I would...
  104. Replies
    11
    Views
    50

    Lol Tailgating really is irritating O.o ...

    Lol Tailgating really is irritating O.o







    Um. I think the thing that irritates me the most, is when people get irritated because of games or jokes. So basically, really irky people =P
  105. Thread: Yo!

    by Nelliel
    Replies
    3
    Views
    25

    Thanks guys...

    Thanks guys http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif It&#39;s a nice forum here :3 So I really do hope I&#39;ll be sticking around!
  106. Thread: My Ideas

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    219

    THanks...

    THanks http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif I just figured it would be helpful. If I pick up on anything else, I&#39;ll be sure to let it be known here!
  107. Thread: Google Chrome

    by Nelliel
    Replies
    23
    Views
    130

    True, for some reason Chrome goes pretty fast. I...

    True, for some reason Chrome goes pretty fast. I think it&#39;s because it&#39;s just compact or something =P Firefox is awesome and all, but it can&#39;t beat this loading speed o.o
  108. Replies
    15
    Views
    307

    Can start today...

    Can start today http://admincommunity.com/forum/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif I&#39;ll get going on that!
  109. Thread: Google Chrome

    by Nelliel
    Replies
    23
    Views
    130

    To be honest, Chrome is very good! Moves pretty...

    To be honest, Chrome is very good! Moves pretty fast too, not too much going on with it. I used to love Firefox, though I mostly used Flock before Chrome. Now I just use Chrome (of course, everyone...
  110. Replies
    12
    Views
    69

    I suppose it depends =P I'm more a fan of my...

    I suppose it depends =P I&#39;m more a fan of my laptop though. I like being able to go where I want with my information. Plus, I can chat while cooking xD
  111. Thread: School Subject

    by Nelliel
    Replies
    18
    Views
    73

    Really? O.o; That's so not cool. Do you think...

    Really? O.o; That&#39;s so not cool. Do you think there&#39;s any way we could get them to implement one? Computer classes are really good
  112. Thanks Keitho! We're always working hard there,...

    Thanks Keitho! We&#39;re always working hard there, and trying to get things going right http://admincommunity.com/ipbthree/upload/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif I hope to see you over...
  113. Thread: My Ideas

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    219

    No problem. It's just a few things I picked up...

    No problem. It&#39;s just a few things I picked up while I was advertising.
  114. Replies
    7
    Views
    37

    My favorite movie is.. I forgot lol.. Um Final...

    My favorite movie is.. I forgot lol.. Um Final Destination I think =P
  115. Lol, I've been to many forums like that. I know I...

    Lol, I&#39;ve been to many forums like that. I know I try to keep the people at our forum with open minds. Ideas and opinions are always good. Criticism even better. You won&#39;t learn any other way.


    ...
  116. Replies
    15
    Views
    307

    Well I don't know if you wanna do a 10/10...

    Well I don&#39;t know if you wanna do a 10/10 exchange with Aboxcafe. We&#39;re a community forum. Of course with a blend of a lot of things, but yes, community....
  117. Thread: My Ideas

    by Nelliel
    Replies
    5
    Views
    219

    God knows if they actually work, but I promote...

    God knows if they actually work, but I promote for AB, so I&#39;ll just give an idea of some of the things I do, personally.



    Advertising is not easy work -- Not overnight. Everyone should know...
  118. Thread: AboxCafe

    by Nelliel
    Replies
    4
    Views
    293

    Site Name: Aboxcafe Site Link:...

    Site Name: Aboxcafe



    Site Link: http://aboxcafe.com



    Opening Date: October 15, 2008
  119. Thread: School Subject

    by Nelliel
    Replies
    18
    Views
    73

    Lol, here I thought everyone would say a computer...

    Lol, here I thought everyone would say a computer class. Guess not.







    My fave is Literature http://admincommunity.com/ipbthree/upload/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif
  120. Well if you haven't joined yet, you should get to...

    Well if you haven&#39;t joined yet, you should get to it!!







    Ab&#39;s still growing, but if you&#39;re not there, I&#39;m sure it&#39;s not something without ya...
  121. Thread: Yo!

    by Nelliel
    Replies
    3
    Views
    25

    Hey peoples, What's up, I'm...

    Hey peoples,







    What&#39;s up, I&#39;m Nellie. Don&#39;t think I know much people, if anyone here, so I&#39;ll just say it&#39;s a pleasure to meet you guys =P
Results 1 to 121 of 121